معنی 13 جمله ی کلیدی پزشکان
تاريخ : یک شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:پزشک, | 10:47 | نویسنده : mahdieh
 
این بیماری شما باید فوری درمان بشه:

 
سودآوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!

خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد:

 
خودتون سرنخی به من بدین!

یک وقت دیگه از منشی برای آخرهای این هفته بگیر:

یعنی من امروز با دوستام دوره دارم، باید برم زودتر بزن به چاک!
 
هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم:

خبر خوب اینه قراره ماشین جدید بخرم و خبربد اینکه شماباید پولشو بدین!

 

 
 
یعنی من 40٪ از پول آزمایش بیمارانی که به اونجا معرفی میکنمو میگیرم!
دارویی که براتون نوشتم داروی خیلی جدیدیه:

 
 
آزمایشگاهی استفاده کنم!

اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید یه زنگ به من بزنید:

یعنی نمی دونم بیماریتون چیه شاید خودبخود تا۱هفته دیگه خوب بشه!

 

 
 
یعنی نفهمیدم بیماریت چیه.شایدبچه‌های آزمایشگاه بتون کمک کنن!
بهتره چندتا آزمایش تکمیلی هم انجام بدین:
 
ابن بیماری الان خیلی شایعه:

 
 
  سراغ کتابای پزشکی و در مورد این بیماری مطالعه کنم!

 

یعنی تا حالا مریضی به این سمجی نداشتم خداروشکر که هفته دیگه
 
مسافرتم و مطب نمیام!

 
فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست فایده‌ای داشته باشه:

یعنی من از فیزیوتراپیست ها نفرت دارم نرخ‌های ما رو شکستن!

 

یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت درد زبونشون رو گاز گرفتن!
 
فکر نمی‌کنید این همه استرس روی اعصابتون اثر گذاشته باشه:
 

 
 
کنم که هزینه‌های درمانتون رو باهاش قسمت کنم ... !!!!!
یعنی من فکر می کنم شما دیوونه هستین و امیدوارم یک روانشناس پیدا
ممکنه یک کمی دردتون بیاد:
اگه این عوارض از بین نرفت هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین:
یعنی این چندمین مریضیه که این هفته داشتم باید حتما امشب برم
یعنی من دارم یه مقاله علمی می نویسم و می خواهم از شما مثل موش
من به این آزمایشگاه اطمینان دارم ،آزمایشاتونو اونجا انجام بدین:
 
یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایده‌ای ندارم و امیدوارم شما
یعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و معالجه این بیماری خیلی ساده و

upsara


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک