اندوه من!
تاريخ : یک شنبه 16 / 10 / 1390برچسب:شعر, | 11:2 | نویسنده : mahdieh

دلم به جای دگر،دیده ام به جای دگر

اسیردیگری و در سرم هوای دگر

نه آن چنان به سر زلف،بسته پای دلم

که قدرتی که توانم نهاد پای دگر

 

ندانم این فلک نیلگون که دشمن ماست

چرا بهر سحری زایدم بلای دگر

مرا که سرزنش آشنای من بکشد

خوشم که کشته مرا دیر آشنای دگر

 

دوای درد طلب کردم از حکیم بزرگ

به غیر مرگ نجستم یکی دوای دگر

مرا ز عشق وی از مرگ خود چه ترسانند

که عشق را نه به جز خون بود بهای دگر

اگر خدای من از عشق من نیندیشد

از این سپس من و عشق من و خدای دگر!

upsara



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت17:40---18 دی 1390
سلام .خیلی خیلی خیلی خوب بود.
i love you


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک