تاريخ : یک شنبه 30 / 10 / 1390برچسب:, | 20:28 | نویسنده : mahdieh

بی تو نمی شه باشم ای آخرین امیدم


 

امید من تو هستی بی تو یه نا امیدم


 

 


 

در اوج با تو بودن نمی شه که جدا شد


 

نمی شه از دل تو دقیقه ای رها شد


 

 


 

ای بهترین رفیقم تو اوج بی کسی ها


 

نذار بشم اسیره غم های تلخ دنیا


 

 


 

رفیق من تو هستی تویی که بهترینی


 

تنها نذار بمونم تا اشکامو نبینی


 

 


 

دلم می خواد همیشه کنار تو بمونم


 

به من نگو نمیشه که از تو من بخونم


 

 


 

رفیق خوب من باش تو این روزای تاریک


 

منو رها کن از این دنیای سرده کوچیک


 

 


 

نگو میخوای جدا شی به یاد من نباشی


 

نگو میخوای بری تو رفیق نیمه راه شی

upsara



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک