تاريخ : یک شنبه 30 / 10 / 1390برچسب:, | 22:23 | نویسنده : mahdieh

متاسفانه بعضی ها هستند که :

 

بی غذا ، دو ماه دوام می آورند ؛
بی آب ، دو هفته ؛
بی هوا ، چند دقیقه ؛
و
بی "وجـــدان" ، خـیلی ...

......................................

اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده، با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت  و به خونه بر می گشت  ...

.....................................................

شکستن دل، به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛ از بیرون همه‌چیز روبه‌راه است، اما هر نفس، درد ا‌ست که می‌کشی . . .

.....................................

گاهی زندگی مثل یک پیاز است که هر برگش را ورق بزنی اشکتو در می یاره ...

..............................................


 

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم، وقتی که دیگر رفت من به انتظارآمدنش نشستم، وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست داشته باشد من او را دوست داشتم، وقتی که او تمام کرد من شروع کردم ، وقتی او تمام شد من آغاز شدم وچه سخت است تنها شدن!

..........................................


 

بعضی روزها که به حد مرگ غمگینی یا حالت بد است، وقتی از تو می پرسند چرا؟ دیده اید حال آدم بدتر می شود؟ چون نمی توانی توضیح بدهی چرا؟ چون هیچ دلیل محکمه پسندی برای این حد از بد بودن نداری

............................................................

این روزها منم و منم و من ...

                                و خدا  ...

و شادم به وسعت دنیا....

 شکر...

  شکر...

    شکر...

....................................

حتی میمونها هم گاهی از درخت می افتند ...

ضرب المثل ژاپنی

یادش بخیر همیشه میگفت : افتادن مهم نیست ، مهم درس گرفتن و دوباره برخواستن است ...

...............................................

بزرگی میگفت راز شادکامی در این است که :

 

به اندازه ای که تلاش کرده ایم آرزو کنیم،

 

یا هر آرزو یی داریم ، از این به بعد به اندازه اش تلاش کنیم ...

........................................

 اگر یک خطا کردی و هزار دلیل برای آن آوردی ،

 

 بدان که هزار و یک خطا کرده ای.

.........................................

دگر حس شقایق را نداری

 

       هوای قلب عاشق را نداری

 

           از آن چشمان خونسرد تو پیداست ،

 

                     که قلب تنگ سابق را نداری . . .

 

upsara


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک